You are currently viewing Miért nem veszik észre a hirdetéseidet az érdeklődők?

Miért nem veszik észre a hirdetéseidet az érdeklődők?

Szerinted elég, ha csak jelen vagy az online világban? Nos, rossz hírem van: az online jelenlét csupán csak (!!!) alapkövetelmény. Ha azt akarod, hogy észrevegyenek és emlékezzenek rád, sokkal többet kell tenned! Naponta több ezer, ha nem millió tartalom zúdul az emberekre – ha nem vagy ütős, figyelemfelkeltő, és ami még fontosabb, következetes, garantáltan elveszel a zajban!

Eljött az idő, hogy vizuális tartalmaid ne csak szépek, hanem hatásosak is legyenek. Nem elég az esztétika, itt most vérre megy a játék – azaz a profitért és az üzleti sikerért folyó küzdelem!

1. Bombázod az embereket? Igen! De legyen benne rendszer!

Te is azok közé tartozol, akik minden nap újabb és újabb tartalommal robbantanak az online térben? Gratulálok, de ha minden posztod más dizájnnal, színvilággal és betűtípussal zavarod össze a közönségedet, az eredmény szinte nulla lesz. Nem fogják megjegyezni a neved, a márkád, a céged üzenetét. Miért? Mert az emberek szeretik az állandóságot, és ha nem tudják, hogy mire számíthatnak, egyszerűen átlapoznak rajtad.

2. Olvashatatlan betűtípus = „Szép volt, kár érte”

A te vizuális tartalmad olvasható? És most ne neked tetsző betűtípusokra gondolj! A kérdés az, hogy az emberek értik-e, amit írtál, vagy csak egy bonyolult, kusza mintát látnak? Egy cirkalmas, olvashatatlan betűtípussal hiába próbálsz „művészi” hatást kelteni, az emberek agya ezt azonnal blokkolja. Használj egyszerű, de hatásos betűtípusokat, és legyél olvasható!

3. A színpszichológia nem egy üres marketing blöff!

A színek nem csak díszítések, hanem erőteljes pszichológiai eszközök! Nem mindegy, hogy nyugtató zöld, éles piros, vagy hideg kék dominál a vizuális tartalmaidban. Egy rosszul megválasztott szín nemcsak riasztó, de akár tudat alatt is eltaszíthatja az érdeklődőt. Ne feledd: az emberek nem csak a tartalmaidra figyelnek, hanem arra is, milyen érzelmeket közvetítesz a színeiddel!

4. Stock fotók – garantált „meh” effektus!

Te is a stock fotók könnyű megoldásához nyúlsz? Elárulok egy titkot: a vevőid is észreveszik! Lehet, hogy tökéletesen illik a szövegedhez, de ha más oldalakon már ezerszer látták, garantált, hogy az agyuk reflexből átugrik rajta. Egyedi képek és grafikák – ez az, ami igazán emlékezetessé tesz.

5. Vizuális harmónia vagy káosz?

Ha a tartalmaid vizuális megjelenése nem egységes, az emberek elvesztik a fonalat, és rád sem emlékeznek. Túl sok a szín, a betűtípus, az elem? Az agy egyszerűen kikapcsol. Ne hagyd, hogy a vizuális káosz szabotálja a marketinged! A harmónia itt nem csak esztétikai kérdés, hanem üzleti siker kulcsa is.

Szeretnél többet megtudni arról, hogyan teheted a vizuális tartalmaidat ütőssé és emlékezetessé?

Töltsd le ingyenes e-bookunkat, ahol 10 tippet találsz, amelyek segítségével kiemelkedhetsz az online zajból, és végre olyan vizuális tartalmakat készíthetsz, amelyek nem csak kattintást, hanem bevételt is hoznak! Kattints ide, és szerezz azonnal hozzáférést!

Robbantsd be az üzleted – iratkozz fel!

Exkluzív tippek a robbanásszerű növekedéshez! Építsd fel álmaid üzletét! Ne maradj le a legújabb stratégiákról! Fedezd fel a titkos networker trükköket!
Legyél te a következő networker sztár!

Vélemény, hozzászólás?