Az MLM-ben mindig is azt tanították: „Másold, ami működik, és nyerni fogsz.”
És tényleg, régen ez piszkosul jól ment.
Adott volt egy kész forgatókönyv.
Beálltál a sorba, lemásoltad a sémát, és ha eleget próbálkoztál, előbb-utóbb jöttek az eredmények.
Ami régen működött, ma egyenesen bedarál.
A másolhatóság egy olyan piacon volt előny, ahol kevés volt a versenytárs, kevés csatornán lehetett elérni az embereket, és az agyunk még nem volt szétszórva napi 5000 reklám között.
2025-ben viszont ez a valóság:
- Az emberek reklámvakságban szenvednek. Egy átlagos napon 5000+ hirdetésbe botlunk.
- A közösségi média túlzsúfolt. Ha a hírfolyamodban 3 másodperc alatt nem kelted fel a figyelmet, elbuktad.
- Mindenki ugyanazt mondja. „Ez a legjobb termék.” „Ez a legjobb lehetőség.” – De ha mindenki ugyanazt mondja, senki sem figyel.
Ha te is ugyanazt a sablont tolod, amit mások, akkor gyorsabban tűnsz el a süllyesztőben, mint egy partról bedobott kavics a Balaton vizében.
Temesd el ezt a három régi MLM-szabályt
❌ A nagy számok törvénye – Ha szőnyegbombázásként küldöd az üzeneteidet, a többség ignorálni fog. Ma már nem mennyiséggel, hanem minőséggel lehet nyerni.
❌ A sablonos értékesítési szövegek – Ha ugyanazt mondod, mint mások, nem maradsz meg az emberek fejében (legfeljebb csak azzal, hogy „NA MÉGEGY…”).
❌ A termékcentrikus kommunikáció – Az emberek nem a terméket veszik meg, hanem a sztorit, az érzést, a változást, amit az életükbe hoz.
Oké, de akkor mi működik 2025-ben?
ℹ️ MÉG NINCS VÉGE, A CIKK AZ ŰRLAP UTÁN FOLYTATÓDIK! OLVASS TOVÁBB!
Ha meg akarod tudni mi működik 2025-ben, csak add meg az email címed és olvashatod is a hatékony módszereket, amelyekkel áttörheted a reklámzajt!
Csak 3 kattintás és FOLYTATHATOD AZ OLVASÁST!
Szuper!
Folytathatod az olvasást! Fedezd fel a további izgalmas részeket!
Ne terméket adj el – hanem egyedülálló nézőpontot!
Mindenki azt mondja, hogy „Ez a legjobb étrend-kiegészítő.”
De ha te így mondod:
➡ „A legtöbb ember 30 éves korára elrontja a bőre rugalmasságát, és észre sem veszi.”
➡ „A kollagén NEM a ráncok miatt kell – hanem azért, hogy ne omoljanak össze a bőr alatti rétegek.”
…akkor az emberek azonnal figyelni fognak.Építsd fel a saját sztoridat!
Az emberek nem egy terméket vesznek meg, hanem sztorikat, személyiségeket, karaktereket.
A „Ez a termék segít az embereknek” unalmas.
De ha azt mondod:
➡ „10 éve nem mertem fürdőruhát felvenni, mert szégyelltem magam – most pedig magabiztosabb vagyok, mint valaha.”
➡ „Mindig fáradt voltam, délután 3-kor összeestem. Most egy energiarobbanás az életem.”
…akkor az emberek AZONNAL kapcsolódnak hozzád.
- Ne csak eladj – taníts és vezess!
A legjobb értékesítők nem ügynökök. Ők tanácsadók, mentorok, véleményvezérek.
Ahelyett, hogy tukmálnád a terméked, mutasd meg, hogyan oldhatják meg az emberek a problémájukat.
Ha egészséggel foglalkozol, beszélj a leggyakoribb hibákról, a rejtett veszélyekről, az észrevétlen csapdákról.
Ha pénzügyi szolgáltatást nyújtasz, taníts okos pénzkezelési trükköket, sztorikat az elkerülhető hibákról.
Ha a néződ úgy érzi, hogy tőled tanul, tőled kap értéket, tőled akar vásárolni is.
- Építs saját közösséget – ne csak vásárlókat!
Ha egy terméket árulsz, az ügyfél megveszi és továbbáll.
Ha egy közösséget építesz, veled marad.
Tegyél össze egy Facebook-csoportot, hírlevelet, VIP-klubot.
Adj olyan exkluzív infókat, amiket máshol nem kapnak meg.
Legyen kapcsolatod az emberekkel – mert ha megvan a kapcsolat, eladni könnyű.
Összegzés – Mi a tanulság?
Ha ma is a 10 évvel ezelőtti MLM-módszereket használod, akkor már most hátrányból indulsz.
Ha viszont megérted, hogy az emberek figyelméért versenyzel, és egyedi szemléletet, saját közösséget és karakteres márkát építesz, akkor:
- Nem kell győzködnöd az embereket, hogy vásároljanak.
- Nem kell árversenybe szállnod más hálózatépítőkkel.
- Nem fogod azt érezni, hogy könyörögsz egy eladásért.
A kérdés egyszerű:
Továbbra is a másolatok tömegét akarod erősíteni – vagy végre te akarsz lenni AZ, AKIRE MINDENKI FIGYEL?