Spoiler: Nem kell hozzá milliós hirdetési büdzsé, csak a józan paraszti ész és néhány ütős trükk!
Van egy kegyetlen igazság, amivel nagyon nehéz szembenézni, de muszáj beszélni róla:
Ha nincs ügyfél, nincs bevétel. Pont.
Lehet bármilyen zseniális a terméked, lehetnek álomszép hirdetéseid, de ha senki nem reagál rá akkor úgy eltűnsz a tömegbe, mint szürke szamár a ködben.
És most kérdezd meg magadtól: Hol tartasz most?
Még mindig azon dolgozol, hogy pár lájkot összekaparj?
Esetleg próbálkozol, de alig jön valaki, és az üzeneteidre csak a tücsökciripelés válaszol?
Nyugi, nem vagy egyedül.
A legtöbben itt buknak el.
De most megmutatjuk, hogyan lehet meg az első 1000 érdeklődőd, követőd vagy rajongód – pofonegyszerű módszerekkel.
Igen, Te is meg tudod csinálni!
10. LÉPÉS: SZABJ MAGADRA MINDENT
Sablonokat láttál már, ugye? És mit tettél vele? CTRL+C, CTRL+V.
Hiba!
A „másolt posztok” nem érdekelnek senkit. Mindenki saját sztorikat, egyedi mondatokat akar látni.
Szabd magadra a tartalmaidat: írd meg a sztoridat, a kudarcod, a győzelmed, a MIÉRT-ed.
Példa: „Ma 7 éve indítottam a vállalkozásom, és a legnagyobb tanulság ez volt…” – és hidd el, záporozni fognak a lájkok és a kommentek!
ℹ️ MÉG NINCS VÉGE, A CIKK AZ ŰRLAP UTÁN FOLYTATÓDIK! OLVASS TOVÁBB!
A legjobb tippek még csak most jönnek és a végére egy igazán ütőset hagytunk! 🔥
Csak 3 kattintás és FOLYTATHATOD AZ OLVASÁST!
Szuper!
Folytathatod az olvasást! Fedezd fel a további izgalmas részeket!
9. LÉPÉS: KOMMENTELJ, MINT EGY NINJA
Láthatatlan vagy? Akkor menj, és mások posztjain keresztül válj láthatóvá! A kommentek a követőmágnesek. Írj okosat, értékeset, esetleg picit pimaszat, és garantáltan kattintanak majd a profilodra. Pláne, ha a hozzászólásod „kilóg a sorból”.
8. LÉPÉS: ADJ INGYEN VALAMI ÉRTÉKESET
Mi az, amit az emberek utálnak visszautasítani? Ajándékok. Egy letölthető tippfüzet, egy „titkos” PDF, vagy akár egy egyperces videó. „Itt a 10 legütősebb posztötlet, amit én is használok – küldöm ingyen!” – és már gyűlik is a névlista.
7. LÉPÉS: LÉGY OTT, AHOL ŐK VANNAK
Nem neked kell keresned őket. Nekik kell rád találniuk. Melyik platformon lógnak a célközönséged tagjai? Facebook csoport? LinkedIn? TikTok? Posztolj oda, ahol a figyelem épp pezseg. De vigyázz: ne spammelj! Légy értékes.
6. LÉPÉS: PRÓBÁLD KI A „CLICKBAIT” TRÜKKÖT
Ne félj bevállalni a figyelemfelkeltést! Használj bulváros címsorokat – de ne legyél gagyi. Például: „Egyetlen tipp, amivel 200%-kal nőtt a forgalmam!” Ilyen címekre kattintanak az emberek. Csak legyen mögötte érték és ne lódíts!
5. LÉPÉS: ÉLD MEG A TARTALMAIDAT
Videózz! Nem kell Steven Spielbergnek lenned, elég egy jó telefonkamera. Mutasd meg magad, mutasd meg a munkádat! Példa: „Így készül a sminkem – belefér 60 másodpercben!” Az emberek imádják látni a „hogyan” pillanatokat.
4. LÉPÉS: TEGYÉL FEL EGY MEGOSZTÓ KÉRDÉST
Az emberek imádnak véleményt mondani. Kérdezd meg: „Mi a fontosabb: a jó ár vagy a minőség?” Vagy: „Ti mire költötök többet: tanulásra vagy marketingre?” És hagyd, hogy ömleni kezdjenek a kommentek.
3. LÉPÉS: TÖRD MEG A ‘CÉGES’ HANGNEMET
Nem vagy robot, igaz? Akkor miért beszélsz úgy, mint egy unalmas brosúra? Emberként kommunikálj! Hibázhatsz, lehetsz vicces, lehetsz esendő. Az emberek az emberekhez kapcsolódnak, nem a tökéletes céges szövegekhez.
2. LÉPÉS: LEGYEN EGY „SIGNATURE TARTALMAD”
Egyetlen dolog, ami csak rád jellemző. Pl.: heti motivációs videó, „Tippek Keddre” poszt, vagy akár egy 3 szó, amivel minden tartalmadat zárod. A lényeg, hogy ha meglátják, rólad jusson eszükbe!
1. LÉPÉS: KAPCSOLAT, KAPCSOLAT, KAPCSOLAT!
Ez a szent grál! DM-ezz rá azokra, akik kommenteltek, kövesd vissza őket, és KÖSZÖND MEG a figyelmüket. Az emberek imádják, ha törődést kapnak. „Köszönöm, hogy követsz, van még egy szuper tippem a számodra!” – így kezdődik a valódi kapcsolat, amiből vásárlás lesz.
És a legjobb hír?
Ha ezt a 10 lépést kipróbálod, garantálom, hogy nem 3 követő fog a posztjaidra rátapadni.
1000 követő? Pipa.
Igazi érdeklődők? Pipa.
Látványos eredmények? Nagy pipa.
Nem bullshit, nem mese – csak kipróbált, működő lépések. Na, ki próbálja ki először?