You are currently viewing 1000 követő – pofonegyszerűen, 30 nap alatt!

1000 követő – pofonegyszerűen, 30 nap alatt!

Spoiler: Nem kell hozzá milliós hirdetési büdzsé, csak a józan paraszti ész és néhány ütős trükk!

Van egy kegyetlen igazság, amivel nagyon nehéz szembenézni, de muszáj beszélni róla:
Ha nincs ügyfél, nincs bevétel. Pont.

Lehet bármilyen zseniális a terméked, lehetnek álomszép hirdetéseid, de ha senki nem reagál rá akkor úgy eltűnsz a tömegbe, mint szürke szamár a ködben.

És most kérdezd meg magadtól: Hol tartasz most?
Még mindig azon dolgozol, hogy pár lájkot összekaparj?
Esetleg próbálkozol, de alig jön valaki, és az üzeneteidre csak a tücsökciripelés válaszol?

Nyugi, nem vagy egyedül.

A legtöbben itt buknak el.

De most megmutatjuk, hogyan lehet meg az első 1000 érdeklődőd, követőd vagy rajongód – pofonegyszerű módszerekkel.

Igen, Te is meg tudod csinálni!

10. LÉPÉS: SZABJ MAGADRA MINDENT

Sablonokat láttál már, ugye? És mit tettél vele? CTRL+C, CTRL+V.

Hiba!

A „másolt posztok” nem érdekelnek senkit. Mindenki saját sztorikat, egyedi mondatokat akar látni.

Szabd magadra a tartalmaidat: írd meg a sztoridat, a kudarcod, a győzelmed, a MIÉRT-ed.

Példa: „Ma 7 éve indítottam a vállalkozásom, és a legnagyobb tanulság ez volt…” – és hidd el, záporozni fognak a lájkok és a kommentek!

ℹ️ MÉG NINCS VÉGE, A CIKK AZ ŰRLAP UTÁN FOLYTATÓDIK! OLVASS TOVÁBB! 

A legjobb tippek még csak most jönnek és a végére egy igazán ütőset hagytunk! 🔥

9. LÉPÉS: KOMMENTELJ, MINT EGY NINJA

Láthatatlan vagy? Akkor menj, és mások posztjain keresztül válj láthatóvá! A kommentek a követőmágnesek. Írj okosat, értékeset, esetleg picit pimaszat, és garantáltan kattintanak majd a profilodra. Pláne, ha a hozzászólásod „kilóg a sorból”.


8. LÉPÉS: ADJ INGYEN VALAMI ÉRTÉKESET

Mi az, amit az emberek utálnak visszautasítani? Ajándékok. Egy letölthető tippfüzet, egy „titkos” PDF, vagy akár egy egyperces videó. „Itt a 10 legütősebb posztötlet, amit én is használok – küldöm ingyen!” – és már gyűlik is a névlista.


7. LÉPÉS: LÉGY OTT, AHOL ŐK VANNAK

Nem neked kell keresned őket. Nekik kell rád találniuk. Melyik platformon lógnak a célközönséged tagjai? Facebook csoport? LinkedIn? TikTok? Posztolj oda, ahol a figyelem épp pezseg. De vigyázz: ne spammelj! Légy értékes.

6. LÉPÉS: PRÓBÁLD KI A „CLICKBAIT” TRÜKKÖT

Ne félj bevállalni a figyelemfelkeltést! Használj bulváros címsorokat – de ne legyél gagyi. Például: „Egyetlen tipp, amivel 200%-kal nőtt a forgalmam!” Ilyen címekre kattintanak az emberek. Csak legyen mögötte érték és ne lódíts!


5. LÉPÉS: ÉLD MEG A TARTALMAIDAT

Videózz! Nem kell Steven Spielbergnek lenned, elég egy jó telefonkamera. Mutasd meg magad, mutasd meg a munkádat! Példa: „Így készül a sminkem – belefér 60 másodpercben!” Az emberek imádják látni a „hogyan” pillanatokat.


4. LÉPÉS: TEGYÉL FEL EGY MEGOSZTÓ KÉRDÉST

Az emberek imádnak véleményt mondani. Kérdezd meg: „Mi a fontosabb: a jó ár vagy a minőség?” Vagy: „Ti mire költötök többet: tanulásra vagy marketingre?” És hagyd, hogy ömleni kezdjenek a kommentek.


3. LÉPÉS: TÖRD MEG A ‘CÉGES’ HANGNEMET

Nem vagy robot, igaz? Akkor miért beszélsz úgy, mint egy unalmas brosúra? Emberként kommunikálj! Hibázhatsz, lehetsz vicces, lehetsz esendő. Az emberek az emberekhez kapcsolódnak, nem a tökéletes céges szövegekhez.


2. LÉPÉS: LEGYEN EGY „SIGNATURE TARTALMAD”

Egyetlen dolog, ami csak rád jellemző. Pl.: heti motivációs videó, „Tippek Keddre” poszt, vagy akár egy 3 szó, amivel minden tartalmadat zárod. A lényeg, hogy ha meglátják, rólad jusson eszükbe!


1. LÉPÉS: KAPCSOLAT, KAPCSOLAT, KAPCSOLAT!

Ez a szent grál! DM-ezz rá azokra, akik kommenteltek, kövesd vissza őket, és KÖSZÖND MEG a figyelmüket. Az emberek imádják, ha törődést kapnak. „Köszönöm, hogy követsz, van még egy szuper tippem a számodra!” – így kezdődik a valódi kapcsolat, amiből vásárlás lesz.

És a legjobb hír?
Ha ezt a 10 lépést kipróbálod, garantálom, hogy nem 3 követő fog a posztjaidra rátapadni.

1000 követő? Pipa.
Igazi érdeklődők? Pipa.
Látványos eredmények? Nagy pipa.

Nem bullshit, nem mese – csak kipróbált, működő lépések. Na, ki próbálja ki először? 

Vélemény, hozzászólás?