You are currently viewing Hogyan csinálnak a multik milliókat – és hogyan másolhatod le őket!

Hogyan csinálnak a multik milliókat – és hogyan másolhatod le őket!

Te is elgondolkodtál már azon, hogyan tudnak a nagyvállalatok minden egyes kampánnyal milliókat kaszálni? Van valami varázslat a háttérben?

Spoiler alert: nincs. Csak néhány piszok egyszerű, de annál hatásosabb marketing trükk!

És most elárulom a titkot…

Miért ne csinálhatnád meg te is ugyanazt?

A legnagyobb magyar márkák minden lépésüket tökélyre fejlesztették, és olyan ügyesen adagolják az információt, hogy az embereknek esélyük sincs ellenállni.

Nézzünk néhány példát a hazai piacról, amitől garantáltan leesik az állad és amit ha Te is lemásolsz, akkor szárnyra kap az üzleted növekedése:

1. MOL – Üzemanyag + Élmény Kombó

A MOL nem csupán benzint árul.

Ők élményeket adnak: kávézó, friss péksütemény, bevásárlás – minden egy helyen.

Ők tudják, hogy az emberek nem csak tankolni akarnak, hanem kapni valami pluszt.

És ez a kulcs: adj te is valami többet, mint amit várnak tőled!

Legyen az extra tartalom, egy ingyenes konzultáció vagy épp valami, amit senki más nem ajánl.

2. Spar Magyarország – Nyereményjáték, Ami Beindítja Az Érzelmeket

Mit csinál a Spar?

Egyszerű: minden második kampányuk egy nyereményjáték!

Aki vásárol, részt vehet benne, és hatalmas nyereményeket kaphat.

Ezzel nem csak forgalmat generálnak, de érzelmi köteléket is építenek.

Te is alkalmazhatod: indíts egy egyszerű játékot vagy sorsolást, ami felpörgeti az érdeklődést, és mindenki beszélni fog rólad!

3. Telekom – Előfizetéshez Extrák, Kedvezmények

A Telekom mindig valami extrával próbál elcsábítani: egy új telefon, ajándék szolgáltatás, bónusz internet.

Ez a plusz ajánlat varázsa: adj valamit, amiért érdemes az ügyfeleidnek most lépni.
A vevőid szeretni fogják, ha érzik, hogy valami extrát kapnak.

Tehát ne csak árulj – legyenek vonzók az ajánlataid, kínáld úgy, hogy az mások ajánlatával ne legyen összehasonlítható!

Ez talán az egyik „legtöbb fejtörést igénylő” trükk, de ha jól alkalmazod egész egyszerűen nem csak megtöbbszörözöd a bevételed, de egyenesen NEM LESZ KONKURENCIÁD.

Még akkor sem, ha alapjaiban ugyanazt árulod, mint a többi kollégád aki ugyan abban az üzletben dolgozik, mint Te.

Ha szeretnéd, hogy segítsünk egy ilyen „csomagot” összeállítani Neked, amellyel megkülönböztethető és egyedi leszel, akiért rajonganak a vásárlók gyere el a Networker Mesterprogramra és megmutatjuk hogyan legyél az akitől mindenki vásárolni akar.

4. Aldi – Limitált Kiadások és Időszakos Ajánlatok

Az Aldi az egyik mester, amikor a „csak most” típusú ajánlatokról van szó.

Egy termék csak egy bizonyos ideig elérhető, utána vége.

Ez a klasszikus FOMO (Fear of Missing Out) trükk: ha az emberek érzik, hogy lemaradnak, sokkal gyorsabban döntenek.

Alkalmazd te is: indíts limitált időszakos akciókat, és figyeld meg, ahogy az érdeklődés az egekbe szökik!

5. Magyar Posta – Hűségprogram, Ami Visszahozza Az Ügyfeleket

A Posta hűségprogramja, az e-Pack, kedvezményeket nyújt a visszatérő vásárlóknak.

Ez egy egyszerű, de hatásos stratégia: építs ki hűséget az ügyfeleidben, és ők folyamatosan vissza fognak térni hozzád.

Gondolkodj el egy saját „hűségprogramon”, amivel az emberek újra és újra téged választanak.

Tehát mi a közös ezekben?

Mindegyik márka többet ad, mint amit elvárnak tőlük.

Nem csak „vásárolj most” posztokat nyomnak, hanem élményt, játékot, extra értéket adnak.

Ez az, ami miatt kitűnnek a tömegből, és folyamatosan növekednek.

És te?

Mit tudsz adni, amiért hozzád fognak fordulni?

Ne feledd: nem az számít, hogy mit árulsz, hanem az, hogy hogyan adod el.

Legyél kreatív, adj értéket, és nézd meg, ahogy az érdeklődők özönleni kezdenek.

Ez az első lépés – a többit a Networker Mesterprogramon megtanítjuk.

Ha azt akarod, hogy kitűnj a reklámzajból, és végre szárnyalj, akkor ott a helyed!

Robbantsd be az üzleted – iratkozz fel!

Exkluzív tippek a robbanásszerű növekedéshez! Építsd fel álmaid üzletét! Ne maradj le a legújabb stratégiákról! Fedezd fel a titkos networker trükköket!
Legyél te a következő networker sztár!

Vélemény, hozzászólás?