Te is elgondolkodtál már azon, hogyan tudnak a nagyvállalatok minden egyes kampánnyal milliókat kaszálni? Van valami varázslat a háttérben?
Spoiler alert: nincs. Csak néhány piszok egyszerű, de annál hatásosabb marketing trükk!
És most elárulom a titkot…
Miért ne csinálhatnád meg te is ugyanazt?
A legnagyobb magyar márkák minden lépésüket tökélyre fejlesztették, és olyan ügyesen adagolják az információt, hogy az embereknek esélyük sincs ellenállni.
Nézzünk néhány példát a hazai piacról, amitől garantáltan leesik az állad és amit ha Te is lemásolsz, akkor szárnyra kap az üzleted növekedése:
1. MOL – Üzemanyag + Élmény Kombó
A MOL nem csupán benzint árul.
Ők élményeket adnak: kávézó, friss péksütemény, bevásárlás – minden egy helyen.
Ők tudják, hogy az emberek nem csak tankolni akarnak, hanem kapni valami pluszt.
És ez a kulcs: adj te is valami többet, mint amit várnak tőled!
Legyen az extra tartalom, egy ingyenes konzultáció vagy épp valami, amit senki más nem ajánl.
2. Spar Magyarország – Nyereményjáték, Ami Beindítja Az Érzelmeket
Mit csinál a Spar?
Egyszerű: minden második kampányuk egy nyereményjáték!
Aki vásárol, részt vehet benne, és hatalmas nyereményeket kaphat.
Ezzel nem csak forgalmat generálnak, de érzelmi köteléket is építenek.
Te is alkalmazhatod: indíts egy egyszerű játékot vagy sorsolást, ami felpörgeti az érdeklődést, és mindenki beszélni fog rólad!
3. Telekom – Előfizetéshez Extrák, Kedvezmények
A Telekom mindig valami extrával próbál elcsábítani: egy új telefon, ajándék szolgáltatás, bónusz internet.
Ez a plusz ajánlat varázsa: adj valamit, amiért érdemes az ügyfeleidnek most lépni.
A vevőid szeretni fogják, ha érzik, hogy valami extrát kapnak.
Tehát ne csak árulj – legyenek vonzók az ajánlataid, kínáld úgy, hogy az mások ajánlatával ne legyen összehasonlítható!
Ez talán az egyik „legtöbb fejtörést igénylő” trükk, de ha jól alkalmazod egész egyszerűen nem csak megtöbbszörözöd a bevételed, de egyenesen NEM LESZ KONKURENCIÁD.
Még akkor sem, ha alapjaiban ugyanazt árulod, mint a többi kollégád aki ugyan abban az üzletben dolgozik, mint Te.
Ha szeretnéd, hogy segítsünk egy ilyen „csomagot” összeállítani Neked, amellyel megkülönböztethető és egyedi leszel, akiért rajonganak a vásárlók gyere el a Networker Mesterprogramra és megmutatjuk hogyan legyél az akitől mindenki vásárolni akar.
4. Aldi – Limitált Kiadások és Időszakos Ajánlatok
Az Aldi az egyik mester, amikor a „csak most” típusú ajánlatokról van szó.
Egy termék csak egy bizonyos ideig elérhető, utána vége.
Ez a klasszikus FOMO (Fear of Missing Out) trükk: ha az emberek érzik, hogy lemaradnak, sokkal gyorsabban döntenek.
Alkalmazd te is: indíts limitált időszakos akciókat, és figyeld meg, ahogy az érdeklődés az egekbe szökik!
5. Magyar Posta – Hűségprogram, Ami Visszahozza Az Ügyfeleket
A Posta hűségprogramja, az e-Pack, kedvezményeket nyújt a visszatérő vásárlóknak.
Ez egy egyszerű, de hatásos stratégia: építs ki hűséget az ügyfeleidben, és ők folyamatosan vissza fognak térni hozzád.
Gondolkodj el egy saját „hűségprogramon”, amivel az emberek újra és újra téged választanak.
Tehát mi a közös ezekben?
Mindegyik márka többet ad, mint amit elvárnak tőlük.
Nem csak „vásárolj most” posztokat nyomnak, hanem élményt, játékot, extra értéket adnak.
Ez az, ami miatt kitűnnek a tömegből, és folyamatosan növekednek.
És te?
Mit tudsz adni, amiért hozzád fognak fordulni?
Ne feledd: nem az számít, hogy mit árulsz, hanem az, hogy hogyan adod el.
Legyél kreatív, adj értéket, és nézd meg, ahogy az érdeklődők özönleni kezdenek.
Ez az első lépés – a többit a Networker Mesterprogramon megtanítjuk.
Ha azt akarod, hogy kitűnj a reklámzajból, és végre szárnyalj, akkor ott a helyed!
Robbantsd be az üzleted – iratkozz fel!
Örülünk Neked!
Gratulálunk, sikeresen feliratkoztál! Hamarosan érkeznek a tippek és trükkök, amikkel felépítheted álmaid üzletét. Készülj, mert nagy dolgok várnak rád! 😉
Barátsággal,
András és Kriszta, SalesAiBoost Csapata