Tudom, most azt gondolod: mi köze van egy szivárványos egyszarvúnak az MLM-hez? Nos, maradj velem, mert mindjárt rájössz.
Sokan, akik belevágnak az online üzletépítésbe, azt hiszik, hogy a közösségi média az új apróhirdetési portál.
Csak felraksz egy posztot, megosztasz egy linket, és várhatod, hogy ömlik a pénz.
Ez a gondolkodásmód annyira távol áll a valóságtól, mint az hogy az MLM olyan *csodálatosanfantasztikusanszemkápráztatócsoda*, mint egy szivárványos egyszarvú.
A közösségi médiának ugyanis nem az értékesítésről kell szólnia, hanem a kapcsolatépítésről.
De ezt sokan félreértik, és a posztokban eladni próbálnak.
Most képzeld el, hogy bemész egy kávézóba, ahol minden asztalnál beszélgetnek az emberek, kapcsolatokat építenek.
Te pedig felállsz egy székre, és elkezded kiabálni, hogy „Vedd meg ezt a fantasztikus terméket!”.
Ugye milyen furcsán néznének rád?
Na, ugyanez történik a közösségi médiában is, amikor valaki csak eladásra fókuszál.
Az emberek nem azért böngészik a felületet, hogy vásároljanak, vagy csatlakozzanak egy üzlethez hanem hogy kapcsolatokat építsenek, információt cseréljenek, és szórakozzanak.
De van az „árusításnál” is rosszabb jelenség.
Az, hogy ezt a rossz stratégiát adják tovább (és hirdetik) sokan.
Ez a garantált módja annak, hogy egyre többen sérülnek és ábrándulnak ki a networkingből.
-„Az MLM nem működik, átverés…” – ha annyi egészmogyorós csokit kaptam volna már, mint ahányszor ezt hallottam…. pedig csak a félreértés és a félinformációk okozzák a kudarcot.
Az eredmények? Frusztráció, kudarc, és csak dobálják ki az értékes időt az ablakon a felesleges próbálkozással.
Nézd, ez egy Facebook csoportban kiposztolt bejegyzések teljesítménye 2024.09.12-ről:

Persze csodálatosan álomszerű lenne, hogyha csak posztolással meg lehet nyerni a networking főnyereményt, de ez egyszerűen nem igaz.
Valójában ha kicsit reálisan ránézünk, akkor ennek a bullshit-nek pont meg kellene kongatnia a vészharangot a fejedben: „EZ TÚL SZÉP HOGY IGAZ LEGYEN!”
(mert nem is az, ezt ideje elfogadni!)
A legtöbben nem értik meg, hogy a közösségi média nem egy apróhirdetési felület.
Az egyetlen eredményt hozó cél itt nem az eladás, hanem az értékadás és a kapcsolatépítés.
Amikor befejezed az „eladást” és arra koncentrálsz, hogy kapcsolatokat építs, elkezded látni az igazi eredményeket.
És nem, nem azért, mert a terméked, vagy az ajánlatod rossz, hanem mert az emberek emberekkel akarnak kapcsolódni.
A közösségi médiában eladással próbálkozni olyan, mint egy bumerángot dobni – mindig visszaüt.
De ha kapcsolatokat építesz, azok az emberek előbb-utóbb visszajönnek hozzád, mert bíznak benned.
Ha bíznak benned hallgatnak rád.
Ha hallgatnak rád, akkor érdeklődnek és tőled kérnek tanácsot.
Ha tőled kérnek tanácsot… folytassam?
Ha jól belegondolsz ez az igazi álom kategória, ugyanis erre a pontra elérve azt mondhatod: Hogy úgy építed az üzleted, hogy az emberek akarnak tőled vásárolni!
Szóval mi a megoldás?
Építs kapcsolatokat!
Adj értéket az embereknek, és felejtsd el a kofáskodást.
Mutasd meg nekik, hogy ő érdekel, hogy érted a problémáját és neki akarsz segítséget nyújtani.
Ha pedig szeretnéd tudni, hogyan lehet ezt eredményesen csinálni, akkor a Networker Mesterprogram pontosan neked való.
Ez a program megtanít arra, hogyan építs valódi kapcsolatokat és hogyan érj el valódi eredményeket online.
Nem céltalan posztolgatásról van szó, hanem egy olyan stratégiáról, ami működik.
Ne pazarold tovább az idődet!
Csatlakozz a Mesterprogramhoz, és robbantsd be az üzleted még karácsony előtt!
Mert ha most nem változtatsz, ugyanott maradsz, ahol most vagy.
Pesti Kriszta
Robbantsd be az üzleted – iratkozz fel!
Örülünk Neked!
Gratulálunk, sikeresen feliratkoztál! Hamarosan érkeznek a tippek és trükkök, amikkel felépítheted álmaid üzletét. Készülj, mert nagy dolgok várnak rád! 😉
Barátsággal,
András és Kriszta, SalesAiBoost Csapata