You are currently viewing 10 OK, amiért totális zsákutca a termékposztolás

10 OK, amiért totális zsákutca a termékposztolás

Hányszor posztoltad már a termékedet, és vártad, hogy az emberek megrohamozzanak érte… csak hogy egy lélek se jelentkezzen?

Megértem. De nem te vagy a hibás.

A rendszer rossz. A legtöbb direkt értékesítő és MLM-es azt tanulta, hogy „csak mutasd meg a terméket, és az emberek jönnek majd maguktól”.

De ez nem így működik.

Ha a terméket tolod előre, ráveszed az embereket, hogy kikerüljenek téged. Megnézik az árat, keresnek róla véleményeket, halogatnak, elfelejtik, és végül mástól vásárolnak.

Vagy még rosszabb: teljesen figyelmen kívül hagynak.

A Facebook, az Instagram, a TikTok tele van termékreklámokkal. Az emberek immunisak rájuk. Tudják, hogy egy eladó vagy, és nem akarnak egy eladóval beszélni.

De akkor hogyan adj el?

Kapcsolatot építesz.

Ha megérted, hogy nem a termék az első, hanem a kapcsolat, akkor minden megváltozik.

Most megmutatom a 10 legnagyobb hibát, amit a termékposztolók elkövetnek, és azt is, hogy MIT csinálj helyette, hogy végre vevők keressenek téged – és ne fordítva. 🚀

ℹ️ MÉG NINCS VÉGE, A CIKK AZ ŰRLAP UTÁN FOLYTATÓDIK! OLVASS TOVÁBB! 

a 10 legnagyobb hiba következi, csak add meg az email címed!

1. Az emberek nem a terméket veszik, hanem a BIZALMAT

Senki nem akar olyan embertől vásárolni, akit nem ismer, és aki csak eladni akar neki. Az eladások mindig kapcsolatból születnek.

Mit tegyél helyette?
Építs bizalmat! Mutasd meg, hogyan segített neked a termék. Hogyan oldotta meg egy problémádat? A személyes történetek vonzzák az embereket, nem a reklámok.


2. Az emberek kíváncsiságból kutatnak, de vásárolni ÉRZELMEK alapján fognak

Ha kilövöd a termék nevét és árát egy posztban, mit csinálnak az emberek? Beírják a Google-be. És mit találnak?

👉 Konkurenciát. Más értékesítőket. Olcsóbb árakat. Kritikákat.
És lehet, hogy mire visszatérnének hozzád, már nem is akarnak vásárolni.

Mit tegyél helyette?
Vezesd őket lépésről lépésre! Kezdj egy sztorival, egy kérdéssel vagy egy problémával, hogy ők is kapcsolódni tudjanak hozzád.


3. A terméked nem egy világmárka (még ha neked az is)

Lehet, hogy te odavagy a termékedért, de az átlagember még sosem hallott róla. Nem ismeri, nem érdekli, hidegen hagyja.

Mit tegyél helyette?
Ne a termékről beszélj, hanem a problémáról, amit megold. Pl.:

„Ez a kollagén a legjobb a piacon!”
„Észrevetted már, hogy egy bizonyos kor után a bőr veszít a rugalmasságából? Nekem is ez volt a gondom, de találtam rá egy megoldást…”

4. Az MLM-ben mindig lesz, aki jobban csinálja nálad

Ha te csak annyit teszel, hogy kitolod a terméked fotóját, és azt mondod „Vedd meg!”, akkor egy dolgot elfelejtesz: nálad jobb kommunikátorok is árulják ugyanazt a terméket.

A vevő nem a legolcsóbbat választja, hanem azt, aki a legjobban hat az érzelmeire.

Mit tegyél helyette?
Adj értéket! Oktass, inspirálj, szórakoztass! Ha valaki tőled tanul, akkor hozzád fog kötődni.


5. Ha mindenki ugyanazt csinálja, az emberek immunisak lesznek rá

Ha ugyanazt posztolod, mint az összes többi csapattagod, az emberek már nem is látják. Ezer hasonló reklám között észre sem veszik.

Mit tegyél helyette?
Legyél egyedi. Ne másolj másokat, hanem találj ki saját stílust, saját történeteket, saját üzeneteket.


6. A „hirdetés” szó ma már szitokszó

Senki nem akar hirdetéseket nézni. Az emberek a közösségi médiában kapcsolódni, tanulni és szórakozni akarnak.

Mit tegyél helyette?
Használj beszélgetésindító kérdéseket! Pl.:

👉 „Mi volt a legjobb egészségtipp, amit valaha kaptál?”
👉 „Szerinted mi a legnagyobb kihívás a bőrápolásban?”


7. A vevőid halogatni fognak

Ha csak a terméket mutatod meg, akkor a válaszuk „Majd megnézem később” lesz. És ez mit jelent? Soha.

Mit tegyél helyette?
Kezdj el beszélgetni velük! Ha kommentelnek vagy érdeklődnek, lépj kapcsolatba velük, és segíts nekik a döntésben.


8. A vevőid elvesznek az ajánlatok tengerében

Az emberek túl sok reklámot látnak nap mint nap. Ha nem különbözöl, egyszerűen elsodródnak tőled.

Mit tegyél helyette?
Építs közösséget! Ha az emberek kötődnek hozzád, követni fognak, figyelni fognak rád, és végül vásárolni fognak tőled.


9. A legtöbb értékesítő az első NEM után feladja

Ha valaki nem vásárol azonnal, sokan úgy gondolják, hogy elveszett az érdeklődő. Pedig az eladások nagy része utánkövetéssel történik!

Mit tegyél helyette?
Legyen utánkövetési stratégiád! Kérdezz rá, hogy tudsz-e még segíteni, tartsd fenn a kapcsolatot, és adj további értéket.


10. Ha ma terméket posztolsz, holnap senki nem emlékszik rád

Az emberek nem egyetlen terméket keresnek, hanem MEGOLDÁSOKAT és KAPCSOLATOKAT.

Mit tegyél helyette?
Használj egy olyan stratégiát, ami működik. Kapcsolatot épít, figyelmet kelt, és elindít egy folyamatot, ahol nem neked kell vadásznod a vevőket – hanem ők jönnek hozzád.

Hogyan Törhetsz Ki a Termékposztolás Csapdájából?

Ha eddig eljutottál, akkor most már látod: a termékposztolás nem fog pénzt hozni neked.
Nem azért, mert rossz a terméked. Hanem mert rossz a stratégia.

Az emberek nem egy doboz krémet vagy egy vitaminos üveget akarnak megvenni.
Ők egy megoldást keresnek. Egy jobb életet. Egy könnyebb utat.

És ezt nem egy reklámból fogják látni, hanem belőled.

Ha azt akarod, hogy az emberek TŐLED akarjanak vásárolni, akkor meg kell mutatnod nekik, hogy TE vagy az, aki segíthet nekik.

De hogyan csináld?

Pontosan erre építettük fel az „52 érdeklődő 2 nap alatt” csomagot.

Ez nem egy motivációs szöveg, nem egy elméleti anyag.
Ez egy másolható, kész sablonrendszer, ami megmutatja:
Hogyan érj el embereket anélkül, hogy nyomulnod kellene?
Mit posztolj, hogy azonnal reagáljanak?
Hogyan indíts beszélgetést úgy, hogy maguktól kérdezzék: mit ajánlasz?
Hogyan alakítsd át a kapcsolatokat vásárlókká – anélkül, hogy tukmálnod kellene?

Minden lépés ott van. Neked csak végig kell menned rajta.

Kattints ide, szerezd meg, és tedd végre működőképessé az üzletedet! 

Vélemény, hozzászólás?