You are currently viewing 5 marketing hiba, ami megöli az üzletedet – És hogyan javítsd ki

5 marketing hiba, ami megöli az üzletedet – És hogyan javítsd ki

„Posztoltam. Hirdettem. Mindenki mást lemásoltam. Miért nincs mégsem ügyfelem?” – Ismerős? Nyugodj meg, nem vagy egyedül. A legtöbb online vállalkozó évekig tévedéseket ismétel, mert senki nem mondta el nekik a valóságot.

De itt az igazság: 5 alapvető hiba, ami szinte garantálja a sikertelenséget. Ezek a hibák ölhetik meg az üzletedet. De van egy jó hírem: ha most kijavítod őket, az eredmények azonnal jönni fognak!

Olvass tovább, és nézd meg, hogyan javítsd ki ezeket a hibákat gyorsan, hatékonyan és véglegesen.

ℹ️ MÉG NINCS VÉGE, A CIKK AZ ŰRLAP UTÁN FOLYTATÓDIK! OLVASS TOVÁBB! 

Tudd meg mi az az 5 hiba, ami megöli a munkád és hogy hogyan javíthatod ki – KONKRÉT ÖTLETEK, SABLONOK VÁRNAK A FOLYTATÁSBAN!

1. Hagyd abba a „csak posztolj többet” stratégiát!

Ébresztő! Az emberek nem arra vágynak, hogy minden nap lássák ugyanazokat a sablonos, unalmas posztokat. A „hátha valaki kattint” nem stratégia. Mutass valami értékeset, valami egyedit!

Gyors javítás:

  • A közösségi médiában ossz meg konkrét, hasznos tippeket, amiket az emberek azonnal alkalmazhatnak.

  • Mesélj egy sztorit: Hogy kezdted? Mi volt a legnagyobb buktató?

  • Kérdezd meg a közönséged: „Te mit csinálnál, ha…?” Az interakció bevonja az embereket.


2. Ne a hideg piacot „nyaggasd” (először)!

Hihetetlen, hogy még mindig mennyien költik a pénzüket olyan hirdetésekre, amik senkit nem érdekelnek. A hideg piac olyan, mint egy ló, ami nem akar menni: rángatnád, de ő csak makacsul hátrál. A meleg piacra célzás az, ami eredményt hoz.

Gyors javítás:

  • Használj remarketinget: A Facebook pixel vagy Google Ads segítségével célozd meg azokat, akik már jártak a weboldaladon.

  • Közösségi bizonyíték: Ossz meg ügyfélsikereket és véleményeket, amik erősítik a meleg piac bizalmát.

  • Légy ott, ahol már érdeklődnek: Csoportok, webináriumok, e-mailek.

3. A poszt NEM szólhat a cuccodról!

Ez most lehet, hogy szíven talál, de az igazság ez: senkit nem érdekel, hogy mit adsz el, vagy hogy mennyire menő a terméked. Az emberek csak azt kérdik: „Mit kapok én ebből?”

Gyors javítás:

  • Alakítsd az üzenetedet az ő szempontjukból: „Hogyan fog ez neked segíteni?”

  • Problémaérzékelés: „Eleged van abból, hogy nem találod meg az ügyfeleidet?”

  • Mutass megoldást: „Ez az egyszerű lépés segít majd többet keresni.”


4. A vizualitás élet-halál kérdés.

Van képed arról, hogy mennyire számít egy jól megtervezett poszt? Egy rossz grafika, unalmas stock fotó vagy fájdalmasan rossz minőségű, pixeles kép azonnal elriasztja az embereket.

Gyors javítás:

  • Használj profi, de elérhető eszközöket: Canva, Adobe Express, vagy Crello.

  • Inspirálj színékkel és betűtípusokkal, amik kitűnnek.

  • Kerüld az unalmas stock fotókat: Készíts saját képeket vagy használj egyedi illusztrációkat.


5. Nézz szembe az igazsággal: hiányzik a stratégiád.

A leggyakoribb hiba, hogy az emberek csak ösztönből cselekszenek. „Valamit csinálnom kell, mert mindenki más is csinál valamit.” De egy terv nélküli hirdetés vagy poszt annyi, mint egy iránytű nélküli hajó.

Gyors javítás:


Ne hagyd, hogy az online jelenléted egy helyben toporogjon! Használd a bizonyítottan eredményt hozó módszereket, eszközöket, ráadául most több mint 120.000 Ft-nyi ajándékot is kapsz hozzá! CSAK KATTINTS IDE!

Vélemény, hozzászólás?