You are currently viewing Tényleg nem lehet online érdeklődőket szerezni? Vagy csak rosszul csinálod…?

Tényleg nem lehet online érdeklődőket szerezni? Vagy csak rosszul csinálod…?

„Az interneten csak ingyenélők és nézelődők vannak, komoly érdeklődők nincsenek.”
„A közösségi média halott, hirdetés nélkül esélyed sincs.”
„Az emberek csak lájkolgatnak, de vásárolni már nem akarnak.”

ℹ️ MÉG NINCS VÉGE, A CIKK AZ ŰRLAP UTÁN FOLYTATÓDIK! OLVASS TOVÁBB! 

Tudd meg a Dubai csoki milliárdokat termelő marketing titkait és csinálj belőlük aranybányát a vállalkozásodnak!

Ha ezt elhiszed, akkor durván átvertek.

A „Online nem lehet komoly érdeklődőket szerezni” az évszázad legnagyobb hazugsága!

És tudod, mi benne a legjobb?

Pont emiatt van most hatalmas előnyöd.

Mert amíg mások siránkoznak, te pontosan kihasználhatod, hogyan lehet pillanatok alatt valódi, elkötelezett érdeklődőket szerezni.

Az emberek 93%-a online keres megoldást a problémáira (forrás: Google Research).

A vásárlók 82%-a megnézi egy vállalkozás közösségi média posztjait vásárlás előtt (forrás: Forbes).

Azok a vállalkozások, akik tudatosan építik a közösségi médiás jelenlétüket, átlagosan 4,5x több ügyfelet szereznek (forrás: HubSpot).

Tehát a kérdés nem az, hogy lehet-e online érdeklődőket szerezni.

Hanem az, hogy te jól csinálod-e?

Akkor hadd mondjuk el, hol rontja el az emberek 95%-a!

1. ROSSZ POSZTOKAT ÍRNAK

Nem a Facebook halott, hanem a posztjaid! Ha egy bejegyzésedet senki nem lájkolja, nem osztja meg, nem kommenteli, az azért van, mert nem vált ki érzelmet.

A jó poszt:
✅ Az első mondattal pofán csap és figyelmet követel
✅ Olyan gondolatot indít el, amire nem lehet nem reagálni
✅ Úgy van felépítve, hogy aki elolvassa, az ÉREZZEN valamit

Ha a posztod semmitmondó, senkit nem érdekel. Ez ilyen egyszerű.

Tipp: Használj provokatív nyitást! Például: „A közösségi média halott? Akkor miért keresnek mások milliókat vele?”


2. AZT VÁRJÁK, HOGY „MAGUKTÓL” JÖNNEK

Ez olyan, mintha betennéd az eladó autódat a garázsba, és várnád, hogy valaki észrevegye, hogy éppen vásárlót keresel.

A közösségi média NEM egy kirakat, ahol egyszerűen kipakolod a termékedet, és vársz a csodára. Ez egy interakciós tér!

Ha nem párbeszédet indítasz, ha nem szólítod meg az embereket, ha nem készteted őket reakcióra, akkor láthatatlan maradsz.

Tipp: Minden poszt végére tegyél fel egy ütős kérdést, ami kommentelésre készteti az embereket!

Pl.:
„Mi volt a legrosszabb vásárlói kifogás, amit valaha hallottál?”
„Szerinted a vevők ár alapján döntenek vagy érzelmek alapján?”

Ha nincs interakció, az algoritmus eltemeti a posztodat. Tartsd mozgásban!


3. NINCS STRATÉGIA

Posztolgatsz hébe-hóba, amikor eszedbe jut. 

De kérdezd meg magadtól: Tudod pontosan, hogy mit akarsz elérni minden egyes poszttal?

Egy jó posztnak CÉLJA van:
🎯 Érdeklődőket vonz
🎯 Bizalmat épít
🎯 Cselekvésre ösztönöz

Most őszintén: a te posztjaid ezt csinálják?

Tipp: Dolgozz előre megírt tartalomstratégiával!

Heti 1-2 edukációs poszt, ami értéket ad.
Heti 1 provokatív bejegyzés, ami vitát indít.
Heti 1 értékesítési poszt, ami ténylegesen konvertál.

Ha a posztjaid véletlenszerűek, az eredményeid is azok lesznek. Ha rendszerben dolgozol, az eladások is rendszeressé válnak.

Még nincs vége, az egyik legnagyobb hiba az űrlap után következik, add meg az email címed és olvasd el!

4. AZONNAL AKARNAK ELADNI

Ez a legnagyobb hiba.

Senki nem azért van a közösségi médián, hogy vásároljon.

Azt hiszed, hogy ha kiírod, hogy „vásárolj most”, attól majd özönleni fognak az érdeklődők? Nem fognak.

Tipp: Először építsd ki a kapcsolatot, utána adj el!

🔹 Ossz meg értékes tartalmat, hogy lássák, értesz hozzá.
🔹 Mutass példákat, sztorikat, sikereket.
🔹 Adj ingyenes értéket, amitől elhiszik, hogy tudsz segíteni.

A legjobb értékesítők nem eladnak, hanem az emberek AKARNAK vásárolni tőlük.

5. A LEGKÖNNYEBB MEGOLDÁS: NÉZD MEG, MI MŰKÖDIK MÁSOKNAK!

Tudtad, hogy a legsikeresebb posztokat nem a szerencse hozza?

A legjobbak tesztelik, újraírják, tökéletesítik – és pontosan tudják, mi működik és mi nem.

Ha te is instant megoldást akarsz, akkor kezdj azzal, ami már bizonyítottan működik!

🔥 Ha eddig nem jöttek az érdeklődők, akkor itt az idő, hogy másképp csináld!

Szeretnél 2 nap alatt komoly érdeklődőket? Akkor nézd meg azt az anyagunkat, amely nekünk 48 óra altt 52 érdeklődőt hozott, KATT IDE!

Vélemény, hozzászólás?